Az idei Monacói Nagydíj előtt a figyelem középpontjában volt, hogy a Forma-1 csapatai hogyan oldják meg a második kerékcserét a biztonsági autó nélkül. A verseny középmezőnyét szinte teljesen feltartotta ez a stratégia, így nem alakulhattak ki izgalmas csaták, amire sokan számítottak. A Racing Bulls csapata volt az első, ami bevállalta a kockázatos lépést, hogy előnyt szerezzen az ellenféllel szemben. Liam Lawson kiváló teljesítményt nyújtva segített csapatának előnyhöz jutni azáltal, hogy taktikusan használta ki a kerékcseréket. A futamon végül a Racing Bulls stratégiáját több csapat is átvette, és Lawson gáláns versenyzése is hozzájárult a sikerükhöz. A versenyen végig érzékelhettük, hogy Lawson komoly lépésekkel igyekezett növelni az előnyét, ami végül az ellenfele számára is megmutatkozott a kanyarokban és az egyenesekben egyaránt.
Kapcsolódó bejegyzések
-
Kétségbeesett Döntés: Biffle Gépének Repülési Tervének Megszakítása a Tragédia Előtt
Napi hírek és érdekességek a NASCAR és az IndyCar világából. Minden az amerikai autósportról magyar nyelven. -
Az 2025-ös pilótarangsor lenyűgöző világa: Egy podcast által megörökítve
Az egész szezonon át adott pontszámok átlaga alapján elkészült a 2025-ös F1-es pilótarangsor: sorra vesszük és... -
Az F1 világát felbolygató szabályváltozások és tesztfestések aktuális hírei
Változik a felülivizsgálati jog szabálya, tesztfestést villantott a Williams, a Ferrari nem zárja ki, hogy lecserélik... -
A múlt hosszú árnyéka: Vettel régi sikerei akadályozzák Piastri karrierjét
Mégis miféle köze lehet Oscar Piastri Forma–1-es jövőjének ahhoz, hogy Sebastian Vettel a 2010-es évek elején... -
A Szabályváltozás Súlyos Hatásai: Friss F1-es Hírek és Szenzációs Storik a Szombati Napról
Változik a felülivizsgálati jog szabálya, tesztfestést villantott a Williams, a Ferrari nem zárja ki, hogy lecserélik... -
Az Endurosport legendája: Liszka Roland új kihívások elé néz 2025-ben
Exkluzív interjút készítettünk Vágó Norberttel, a MAMS enduro szakágának vezetőjével, amelynek keretein belül kiértékeltük a 2025-ös...